خرید کت و شلوار مردانه

خرید کت وشلوار مردانه با تنوع بالا و با نازل ترین قیمت موجود در بازار.خرید پالتومردانه,خرید پیراهن مردانه

خرید کت و شلوار مردانه

خرید کت وشلوار مردانه با تنوع بالا و با نازل ترین قیمت موجود در بازار.خرید پالتومردانه,خرید پیراهن مردانه

پارچه تترون

پارچه تترون در صنعت نساجی تولید بسیار بالایی دارد که تقریبا در تمامی حوزه های تولید مانند: لباس ها، روتختی ها و... مورد استقاده قرار میگیرد.
این پارچه مورد تایید اکثر خیاطان، تولیدی ها و پارچه فروشان است که از کیفیت بالایی برخوردار میباشد.

پارچه تترون چیست؟

پارچه تترون شامل الیاف ویسکوز و پلی استر در گرماژهای مختلف دوخته میشود. در این مدل پارچه، هرچه مقدار پلاستیک بکار رفته بیشتر باشد پارچه براق تر است. بهترین نوع پارچه تترون تولید شده شامل 40 درصد پلاستیک بوده.
در تولید پارچه تترون هرچه میزان نخ بیشتری داشته باشد از نظر کیفیت بهتر و قیمت بالاتری دارد.
ابعاد تولید تترون به ترتیب 180، 150، 130،110، 90 است که هرکدام برای کاربرد خاصی مورد اسفاده قرار میگیرد.
پارچه تترون با درصد پلی استر بالا آب رفت ندارد ولی این پارچه با درصد پنبه بالا امکان آب رفت دارد که هنگام دوخت باید اول شستوشو دهید بعد بدوزید. یا هنگام خرید لباس یه سایز بزرگتر بگیرید.

مواد مصرف تترون پیست؟

پارچه تترون در دو نوع کیفیت و برای مصارف گوناگون مانند: تترون پیراهنی، تترون چادری، تترون کشی، تترون مانتویی، تترون ملحفه ای و تترون بیمارستانی تولید می‌شود.
پارچه از آن دسته پارچه‌هایی است که در تمام طول سال طرفدار دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این پارچه در دوخت پیراهن، ملحفه، چادر، پیراهن، روتختی، لباس کودک ، لباس‌های بیمارستان‌ها و لباس فرم بعضی مدارس و… استفاده می‌شود. این پارچه از ظرافت و سادگی خاصی برخوردار است و به دلیل قیمت مناسبی که دارد، مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. همچنین این نوع پارچه دوام بالاتری دارد و در برابر چروک شدن مقاوم است.

مزایا پارچه تترون

شاید بتوان گفت که مهمترین دلیل تولید و مصرف بالای این پارچه، قیمت مناسب آن است. همچنین، کاربردی بودن این پارچه در تولید اکثر پوشاک، دوام بالا، مقاومت در برابر چروک شدن، سادگی، تنوع رنگ، ضد حساسیت بودن به دلیل جنسی که دارد و مناسب بودن برای گرما، عمر بالا، ثبات رنگ، تنوع رنگ، عرض مناسب، سادگی، بدن‌نما نبودن و تراکم بافت مناسب از دیگر مزایای پارچه تترون است. نکته مهم این است که از این پارچه در تولید لباس کودک و نوزاد به دلیل لطیف بودن و مناسب بودن برای پوست استفاده می‌کنند.
ویژگی های پارچه تترون خوب و بد
پارچه تترون خوب دارای ویژگی های زیر است:
  • بدن‌نما نباشد و تراکم بالایی داشته باشد
  • دارای خاصیت ضد آب باشد
  • لطیف باشد و پوست بدن را مورد آزار قرار ندهد
  • ثبات رنگی داشته باشد
  • یک دست باشد
  • در برابر چروکیده شدن مقاوم باشد.
این نوع از پارچه ویژگی‌های منفی زیادی ندارد، ولی مهمترین و قابل ذکرترین آن این است که میزان آبرفت بالایی را بعد از شستشو دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از دوخت پارچه، حتما یک مرتبه آن را آبکشی کنید و در شستشوی آن ترجیحا از آب سرد استفاده کنید تا میزان آبرفت آن کمتر شود.
نتیجه گیری: پارچه تترون برای بیشتر فصول سال مورد استفاده است البته بستگی به درصد پنبه استفاده شده آن دارد. از پارچه تترون برای لباس ها و مغنعه و... استفاده میشود. پارچه تترون محبوبیت خاصی دارد که هیچوقت از مد نمی افتد.

نویسنده: مرماریس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد